Szanowni Mieszkańcy Pruszcza Gdańskiego,
Komisja ds. Budżetu Obywatelskiego Rady Miasta Pruszcz Gdański w dniu 3 lipca 2018 r. zakończyła weryfikację wniosków zgłoszonych do Budżetu Obywatelskiego na rok 2019.
Na 27 złożonych wniosków Komisja pozytywnie zaopiniowała 19 wniosków a 8 wniosków zaopiniowała negatywnie. Łączna oszacowana przez Komisję ds. Budżetu Obywatelskiego kwota proponowanych zadań, które zostaną skierowane pod głosowanie mieszkańców opiewa na kwotę 2 850 000 zł. Natomiast kwota zarezerwowana w budżecie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na rok 2019 wynosi 600 000 zł.
Wszystkie zgłoszone wnioski, które zostały zatwierdzone przez Komisję ds. Budżetu Obywatelskiego Rady Miasta Pruszcz Gdański są opublikowane na stronie internetowej urzędu w zakładce „Mieszkaniec/Budżet Obywatelski 2019/Lista zadań zweryfikowanych
i zatwierdzonych” z podaniem uzasadnienia w przypadku negatywnego zaopiniowania zgłoszonego projektu.
W okresie od dnia 20 do 31 sierpnia 2018 r. uruchomione zostanie forum dyskusyjne dla mieszkańców Pruszcza Gdańskiego do udziału w którym serdecznie zapraszam.
Podobnie jak w roku ubiegłym, dotrze do Państwa również broszura informacyjna, zawierająca listę zatwierdzonych zadań wraz z opisami projektów oraz wzór karty do głosowania.
Dziękując za duże zaangażowanie mieszkańców naszego miasta w pracach nad tworzeniem Budżetu Obywatelskiego na rok 2019, serdecznie zapraszam do czynnego udziału w kolejnych etapach jego tworzenia.
Burmistrz Pruszcza Gdańskiego
Janusz Wróbel
Pruszcz Gdański, dnia 4 lipca 2018 r.
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl