Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

Wybierz język

Polski

Wyszukiwarka

Treść strony

Harmonogram konsultacji

Harmonogram konsultacji

kwiecień 2018 r.

Składanie przez mieszkańców propozycji inwestycji i zadań do budżetu obywatelskiego na rok 2019.

Propozycje będzie można składać w formie pisemnej
z wykorzystaniem formularza wraz z dołączoną listą osób popierających daną propozycję, o którym mowa w § 4 do zgłoszenia propozycji zadań do budżetu obywatelskiego, w okresie od dnia 3 do 27 kwietnia 2018 r. w Biurze Rady Miasta Pruszcz Gdański i sekretariacie lub przesłać w wersji elektronicznej po zeskanowaniu na adres budzet2019@pruszcz-gdanski.pl. W przypadku wypełniania formularza zgłoszeniowego on-line należy dodać plik załącznika z zeskanowaną listą podpisów osób popierających.

maj / czerwiec / lipiec 2018 r.

Weryfikacja zgłoszonych projektów przez Komisję ds. Budżetu Obywatelskiego Rady Miasta Pruszcz Gdański w uzgodnieniu z Burmistrzem Pruszcza Gdańskiego.

sierpień 2018 r.

  1. Opublikowanie propozycji listy zadań, zatwierdzonych przez Komisję ds. Budżetu Obywatelskiego Rady Miasta Pruszcz Gdański.
  2. Opracowanie broszury informacyjnej dot. budżetu
    obywatelskiego
    , zwierającej listę zatwierdzonych zadań i dostarczenie jej wraz z wzorami kart do głosowania do mieszkańców Pruszcza Gdańskiego.
  3. Uruchomienie moderowanego forum dyskusyjnego dla mieszkańców w okresie od dnia 20 do 31 sierpnia 2018 r.

wrzesień 2018 r.

Głosowanie nad listą proponowanych zadań, w tym głosowanie internetowe.

Głosowanie w formie wyboru propozycji maksymalnie
5 zadań do budżetu obywatelskiego na kartach do głosowania, z jednoczesnym przyznaniem dla każdego z wybranych zadań punktów w skali od 1 do 5, lub na formularzu on-line dostępnym za pośrednictwem strony internetowej miasta Pruszcz Gdański. Karty w wersji papierowej będzie można złożyć bezpośrednio do urny w Urzędzie Miasta lub wysłać pocztą na adres Urzędu Miasta w okresie od dnia 10 do 24 września 2018 r. W przypadku głosowania korespondencyjnego o przyjęciu karty głosowania decydować będzie data stempla pocztowego.

15 październik 2018 r.

Przekazanie Burmistrzowi Pruszcza Gdańskiego wyników głosowania.

17 października 2018 r.

Ogłoszenie wyników głosowania.

22 października 2018 r.

Ujęcie projektów, które uzyskają największą liczbę punktów w projekcie budżetu Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański.

drukuj (Harmonogram konsultacji)

Dane kontaktowe

URZĄD MIASTA W PRUSZCZU GDAŃSKIM

ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl

Mapa dojazdu

Fotokod

  • http://pruszcz-gdanski.pl
    http://pruszcz-gdanski.pl

Stopka

Wszelkie prawa zastrzeżone

fot. Sławomir Czalej

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
e-mapaMapa zasięgu WiFi1PogodaInformacje dla niesłyszącychSesja radyProjekty finansowane ze środków Unii EuropejskiejWidget Gadu-Gadu

Z
O
B
A
C
Z

T
A
K
Ż
E