Na podstawie art. nr 14 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r., o rewitalizacji (Dz.U. z 2015 r. poz. 1777) Gmina Miejska Pruszcz Gdański wszczęła procedury przygotowujące do realizacji zadań rewitalizacyjnych.
Zgodnie z zapisami w/w ustawy gmina przygotowuje, koordynuje oraz tworzy warunki do prowadzenia rewitalizacji czyli procesu wyprowadzania ze stanu kryzysowego obszarów zdegradowanych, prowadzonego
w sposób kompleksowy, poprzez zintegrowane działania na rzecz lokalnej społeczności, przestrzeni
i gospodarki, skoncentrowane terytorialnie, prowadzone przez interesariuszy rewitalizacji na podstawie gminnego programu rewitalizacji.
W związku z powyższym skierowano zapytania ofertowe do wykonawców na „Przygotowanie, przeprowadzenie
i ocenę procedury partycypacji społecznej, realizowanej na potrzebę sporządzenia „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016-2025”, co związane jest z realizacją projektu: Wykonanie „Lokalnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016-2025”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu Państwa.
Szczegóły w załącznikach.
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl