ZARZĄDZENIE Nr 600/2017
BURMISTRZA PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
z dnia 17 lutego 2017 r.
w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025.
Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 17 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777, Dz. U. z 2016 r. poz. 1020, poz. 1250)
zarządzam co następuje:
§ 1
§ 2
Konsultacje prowadzone będą w formie:
1) warsztatów dla interesariuszy rewitalizacji, umożliwiających omówienie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025 oraz pozyskanie opinii na temat potencjalnych działań realizowanych na rzecz lokalnej społeczności. Warsztaty odbędą się w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w Sali Posiedzeń, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, w dniach:
a) 2 marca 2017 r. w godz. 1700 – 2000,
b) 14 marca 2017 r. w godz. 900– 1200.
2) zbierania uwag, opinii i propozycji w formie formularza uwag w wersji elektronicznej, które będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja” od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia 28 marca 2017 r. Wypełnione formularze można dostarczyć:
a) drogą elektroniczną na adres: rewitalizacja@pruszcz-gdanski.pl,
b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20,
c) bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, w godz. urzędowania 730 – 1530 (w poniedziałki i środy do godz. 1700),
d) nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:
- z datą wpływu przed dniem 27 lutego 2017 r. oraz z datą wpływu po dniu
28 marca 2017 r.,
- przesyłane lub dostarczane w formie innej niż na formularzu uwag,
- niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem,
3) badania ankietowego wśród mieszkańców Obszaru Rewitalizacji, przeprowadzonego od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia 28 marca 2017 r.
§ 3
Materiały stanowiące przedmiot konsultacji będą dostępne od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia
28 marca 2017 r. w:
1) holu budynku Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 20, w dni: wtorek, czwartek, piątek w godz. 730 – 1530, w poniedziałek, środę w godz. 730 – 1700,
2) Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja”.
§ 4
Informacja podsumowująca przebieg konsultacji społecznych zostanie opublikowana niezwłocznie po ich zakończeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, w zakładce „Rewitalizacja”.
§ 5
Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości przez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja” oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
drukuj (Zarządzenie nr 600/2017 Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z dnia 17 lutego 2017 r.)
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl