Podmiot wnoszący petycję:
Data złożenia petycji:
10 października 2016 r.
Treść petycji:
Scan petycji z dnia 10 października 2016 r.
Przebieg załatwienia petycji:
Pismem Nr PR.6720.1.19.2013 z dnia 11 października 2016 r. Referat Planowania i Rozwoju przedstawił stanowisko w sprawie wniesionej petycji.
Petycja wraz z ww. stanowiskiem została przekazana Radnym Miasta Pruszcz Gdański w celu rozpatrzenia jej w trakcie obrad XXVI zwyczajnej sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański w dniu 12 października 2016 r.
Wysłano pismo nr PRM.0004.123.2016 z dnia 8.11.2016 r. informujące o terminie rozpatrzenia petycji.
Wysłano pismo nr PRM.0004.123.2.2016 z dnia 2 grudnia 2016 r. informujące o terminie sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański, podczas której zostanie rozpatrzona petycja.
Wysłano pismo nr PRM.0004.123.1.2016 z dnia 16 grudnia 2016 r. informujące o rozpatrzeniu petycji przez Radę Miasta Pruszcz Gdański.
Informacje dotyczące zasięganych opinii w sprawie:
Przewodnicząca Rady Miasta w dniu 11 października 2016 r. wystąpiła do Burmistrza z prośbą o wydanie opinii dot. kwestii poruszanych w petycji.
Przewidywany termin załatwienia petycji:
Sposób załatwienia petycji:
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl