Zakończone zostały prace związane z realizacją zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest z terenu Pruszcza Gdańskiego. W tym roku w całości sfinansowano zadanie ze środków finansowych pochodzących z budżetu miasta. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, który przez ostatnie lata dofinansowywał demontaż i zbieranie azbestu, unieważnił w tym roku konkurs dotyczący usuwania azbestu.
Łącznie na realizację zadania przeznaczono 12 556,08 zł. Podczas trwania prac zlikwidowano azbest o powierzchni 733 m2 z 8 nieruchomości między innymi z dachów domów i altanek ogrodniczych. Osiągnięty został efekt rzeczowy i ekologiczny, określony jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest na poziomie 14,66 Mg.
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl