Zgodnie § 8 ust. 1 i 2 uchwały nr XXII/210/2016 Rady Miasta Pruszcz Gdański z dnia 14 lipca 2016 r. właściciel nieruchomości może zgłaszać przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych telefonicznie lub pisemnie w Urzędzie Miasta Pruszcz Gdański, a także za pomocą poczty elektronicznej na adres: smieci@pruszcz-gdanski.pl. Zgłoszenia będą analizowane pod kątem zasadności.
Termin zgłaszania przez właścicieli nieruchomości przypadków niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości lub przez prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych nie może być dłuższy niż 7 dni od dnia zaistnienia nieprawidłowości.
Na terenie Pruszcza Gdańskiego odbiorem odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz obsługą gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych przy ul. Kupieckiej w Pruszczu Gdańskim zajmuje się firma „SITA PÓŁNOC” Sp. z o.o., z siedzibą w Gdańsku, przy Trakcie Św. Wojciecha 43/45, 80-044 Gdańsk.
Kontakt:
Urząd Miasta Pruszcz Gdański
Referat Gospodarki Komunalnej
ul. Krótka 4
83-000 Pruszcz Gdański
pokój nr 2
tel.: (58) 775 99 88
e-mail: smieci@pruszcz-gdanski.pl
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl