Szanowni Mieszkańcy!!!
Rozpoczęliśmy kolejny etap procesu przygotowania Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański do przejęcia z dniem 1 lipca 2013 roku obowiązku odbierania odpadów komunalnych od mieszkańców.
W najbliższych dniach właściciele domów jednorodzinnych znajdą w swoich skrzynkach pocztowych druki deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunlnymi , które po wypełnieniu należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta wraz z załączoną kserokopią dotychczasowej umowy na wywóz śmieci.
Za właścicieli domów wielorodzinnych deklaracje takie będzie składał zarządca danej nieruchomości.
Jeżeli nieruchomość stanowi współwłasność (w tym małżeńską) deklarację wypełnia każdy ze współwłaścicieli nieruchomości (dotyczy strony nr 1 i 2 druku deklaracji)
Jednocześnie przypominamy o wypowiadaniu dotychczasowych umów na wywóz śmieci ze skutkiem na 30 czerwca 2013 r.
Wzór deklaracji możecie Państwo pobrać poniżej:
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl