Termin realizacji: 2005-2007
Budżet projektu: 585 600 zł
Dofinansowanie: 439 200 zł
Wkład własny: 146 400 zł
Realizowany w ramach działania 1.5 (rozbudowa społeczeństwa informatycznego) Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego projekt pt. „Budowa zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Miasta Pruszcz Gdański – etap I” współfinansowany był z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Celami szczegółowymi projektu były m.in.:
- realizacja usług publicznych realizowanych na platformie elektronicznej ( poprzez Internet),
- poprawa efektywności pracy administracji poprzez użycie Technologii Informatycznej i Komunikacyjnej (e-administracja),
- podniesienie standardów obsługi obywateli, przedsiębiorstw oraz instytucji poprzez skrócenie czasu załatwiania sprawy oraz podniesienie jakości merytorycznej wydawanych decyzji.
Realizacja projektu polegała na wdrożeniu „Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem” i portalu e-Pruszcz Gdański” – elektronicznej platformy komunikacji pomiędzy urzędem a obywatelami i przedsiębiorcami. Powstały także infomaty (PIAP-y) – Punkty Publicznego Dostępu do Internetu.
drukuj (Budowa zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Miasta Pruszcz Gdański)
ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
tel. +48 58 775 99 21, fax. +48 58 682 34 51
e-mail: urzad@pruszcz-gdanski.pl