Podstawa prawna
Wymagane dokumenty
Termin i sposób załatwienia
Uzyskanie zezwolenia uzależnione jest od wielkości limitu ustalanego przez Radę Miasta Pruszcz Gdański oraz od spełnienia przez punkt sprzedaży wymogów uchwały Rady Miasta w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie miasta Pruszcz Gdański. Termin załatwienia wniosku do 30 dni od dnia jego złożenia. Wniosek podlega zaopiniowaniu przez Miejską Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Miejsce złożenia dokumentu
Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta w pokoju nr 13.
Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych dokonuje Referat Spraw Społecznych w pokoju nr 7.
Sprawy prowadzi
Referat Spraw Społecznych, pokój nr 7 (parter) w godzinach pracy urzędu
tel.: 775 99 56, 775 99 62.
Opłata skarbowa
Opłata za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych ustalana jest na podstawie art. 111 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
Druki
Druki można pobrać w Referacie Spraw Społecznych (pokój Nr 7) lub poniżej.