Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

  • Urząd Miasta »
  • Rewitalizacja »
  • Aktualności »

Zarządzenie nr 600/2017 Burmistrz Pruszcza Gdańskiego z dnia 17 lutego 2017 r.

 ZARZĄDZENIE Nr 600/2017

BURMISTRZA PRUSZCZA GDAŃSKIEGO

z dnia 17 lutego 2017 r.

w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025.

Na podstawie art. 6 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 17 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2015 r. poz. 1777, Dz. U. z 2016 r. poz. 1020, poz. 1250)

zarządzam co następuje:

§ 1

  1. Zarządza się przeprowadzenie konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025, z interesariuszami rewitalizacji w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji, w okresie od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia 28 marca 2017 r.
  2. Przedmiotem konsultacji jest projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025.
  3. Celem konsultacji jest zebranie uwag, opinii i propozycji, dotyczących projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025.

§ 2

Konsultacje prowadzone będą w formie:

1) warsztatów dla interesariuszy rewitalizacji, umożliwiających omówienie projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański na lata 2016 – 2025 oraz pozyskanie opinii na temat potencjalnych działań realizowanych na rzecz lokalnej społeczności. Warsztaty odbędą się w Urzędzie Miasta w Pruszczu Gdańskim w Sali Posiedzeń, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, w dniach:

a) 2 marca 2017 r. w godz. 1700 – 2000,

b) 14 marca 2017 r. w godz. 900– 1200.

2) zbierania uwag, opinii i propozycji w formie formularza uwag w wersji elektronicznej, które będą udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja” od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia 28 marca 2017 r. Wypełnione formularze można dostarczyć:

a) drogą elektroniczną na adres: rewitalizacja@pruszcz-gdanski.pl,

b) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20,

c) bezpośrednio do sekretariatu Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, w godz. urzędowania 730 – 1530 (w poniedziałki i środy do godz. 1700),

d) nie będą rozpatrywane uwagi, opinie i propozycje:

- z datą wpływu przed dniem 27 lutego 2017 r. oraz z datą wpływu po dniu
   28 marca 2017 r.,

- przesyłane lub dostarczane w formie innej niż na formularzu uwag,

- niepodpisane czytelnie imieniem i nazwiskiem,

3) badania ankietowego wśród mieszkańców Obszaru Rewitalizacji, przeprowadzonego od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia 28 marca 2017 r.

§ 3

Materiały stanowiące przedmiot konsultacji będą dostępne od dnia 27 lutego 2017 r. do dnia
28 marca 2017 r. w:

1) holu budynku Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim, ul. Grunwaldzka 20,  w dni: wtorek, czwartek, piątek w godz. 730 – 1530, w poniedziałek,  środę w godz. 730 – 1700,

2) Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja”.

§ 4

Informacja podsumowująca przebieg konsultacji społecznych zostanie opublikowana niezwłocznie po ich zakończeniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański, w zakładce „Rewitalizacja”.

§ 5

Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości przez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miasta Pruszcz Gdański w zakładce „Rewitalizacja” oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-09 13:21:39
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin