Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

  • Mieszkaniec »
  • Ochrona środowiska »
  • Dotacje »
  • Azbest »
  • Ogłoszenia - archiwum »

Realizacja zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Pruszcz Gdański w 2018 r.

Zakończone zostały prace związane z realizacją zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest z terenu Pruszcza Gdańskiego. W tym roku w całości sfinansowano zadanie ze środków finansowych pochodzących z budżetu miasta. Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku, który przez ostatnie lata dofinansowywał demontaż i zbieranie azbestu, unieważnił w tym roku konkurs dotyczący usuwania azbestu.

Łącznie na realizację zadania przeznaczono 12 556,08 zł. Podczas trwania prac zlikwidowano azbest o powierzchni 733 m2 z 8 nieruchomości między innymi z dachów domów i altanek ogrodniczych. Osiągnięty został efekt rzeczowy i ekologiczny, określony jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest na poziomie 14,66 Mg.

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-10 07:06:08
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin