Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

  • Mieszkaniec »
  • Ochrona środowiska »
  • Dotacje »
  • Azbest »
  • Ogłoszenia - archiwum »

Realizacja zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Pruszcz Gdański – edycja 2017

Zakończone zostały prace związane z realizacją zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest z terenu Pruszcza Gdańskiego, na które wnioskowano o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku (WFOŚiGW).

Dotacja udzielona Gminie Miejskiej Pruszcz Gdański pochodziła ze środków własnych WFOŚiGW w Gdańsku oraz środków udostępnionych  przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego pod nazwą „SYSTEM- Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOŚiGW. Część 1) – Usuwanie wyrobów zawierających  azbest”.

Łącznie na realizację zadania przeznaczono 7 229,75 zł z czego 4 959,00 zł pozyskano w formie dotacji  w ramach dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku. Podczas trwania konkursu zlikwidowano azbest o powierzchni 892 m2 (w tym 883 m2 objętych dofinansowaniem) łącznie z 11 (w tym 10 objętych dofinansowaniem) nieruchomości między innymi z dachów domów i altanek ogrodniczych. Osiągnięty został efekt rzeczowy i ekologiczny, określony jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest na poziomie 13,367 Mg (w tym  13,247 Mg objętych dofinansowaniem).

  • -
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-10 07:13:46
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin