Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

  • Mieszkaniec »
  • Ochrona środowiska »
  • Dotacje »
  • Azbest »
  • Ogłoszenia - archiwum »

Realizacja zadania pn. Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Pruszcz Gdański – edycja 2016

Zakończone zostały prace związane z realizacją zadania polegającego na demontażu, zbieraniu, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest z terenu Pruszcza Gdańskiego, na które wnioskowano o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku (WFOŚiGW).

Dotacja udzielona Gminie Miejskiej Pruszcz Gdański pochodziła ze środków własnych WFOŚiGW w Gdańsku oraz środków udostępnionych  przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Programu Priorytetowego pod nazwą „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających  azbest” oraz „SYSTEM – Wsparcie działań ochrony środowiska i gospodarki wodnej realizowanych przez WFOSiGW. Część 1) Usuwanie wyrobów zawierających azbest.

Łącznie na realizację zadania przeznaczono 13 049,05 zł z czego 11 086,00 zł pozyskano w formie dotacji  w ramach dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku. Podczas trwania konkursu zlikwidowano azbest o powierzchni 1 394,50 m2 łącznie z 19 nieruchomości między innymi z dachów domów i altanek ogrodniczych. Osiągnięty został efekt rzeczowy i ekologiczny, określony jako masa unieszkodliwionych odpadów zawierających azbest na poziomie 25,54 Mg.

fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-09-10 07:41:58
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin