Archiwalny serwis internetowy - Urząd Miasta w Pruszczu Gdańskim

  • Urząd Miasta »
  • Współpraca »
  • Środki unijne »

Budowa zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

Termin realizacji: 2005-2007

Budżet projektu: 585 600  zł

Dofinansowanie: 439 200 zł

Wkład własny: 146 400 zł

Realizowany w ramach działania 1.5 (rozbudowa społeczeństwa informatycznego) Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego projekt pt. „Budowa zintegrowanego systemu informatycznego Urzędu Miasta Pruszcz Gdański – etap I”  współfinansowany był z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Celami szczegółowymi projektu były m.in.:

- realizacja usług publicznych realizowanych na platformie elektronicznej ( poprzez Internet),

- poprawa efektywności pracy administracji poprzez użycie Technologii Informatycznej i Komunikacyjnej (e-administracja),

- podniesienie standardów obsługi obywateli, przedsiębiorstw oraz instytucji poprzez skrócenie czasu załatwiania sprawy oraz podniesienie jakości merytorycznej wydawanych decyzji.

Realizacja projektu polegała na wdrożeniu „Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem” i portalu e-Pruszcz Gdański” – elektronicznej platformy komunikacji pomiędzy urzędem a obywatelami i przedsiębiorcami. Powstały także infomaty (PIAP-y) – Punkty Publicznego Dostępu do Internetu.

  • -
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-09 22:37:07
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin